Godmorgon.

Ja idag är det solig och vacker dag. Och jag hoppar på kryckor och har världens tjockaste mysbyxor på mig. Idag ska man på mässa med kyrkan och sen ska jag på styrelsemöte. Så detta ska bli en bra dag ändå. Slapp ju sitta 1h i en bil till Jönköping. För det är lite jobbigt för mig.
 
Sitter just nu och väntar på min skjuts eftersom som sagt mina föräldrar är i Jönköping så dem kan inte köra mig. Så jag chillar bara framför lite bloggar och lite go musik. Det känns verkligen som vår/sommar ute. Men jag är inget stort fan av det. Jag längtar dessutom tills imorn då hela familjen ska på isrevyn. Och jag vill så gärna vara med igen, det var det roligaste man gjorde i konståkningen. Men ni får ha en underbar dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback