Godmorgon.

Sitter just nu i skolan och ska jobba med min argumenterade uppsats. Det börjar gå framemot men ganska segt. Men jag ska få klart den idag iallafall. För jag har ganska mycket kvar på så kort tid. Jag har dessutom en hel mattebok att räkna på så här kort tid också. Jag kommer inte fixa matte biten känner jag, så vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Annars idag ska jag bara slappna av för jag är så nervös inför imorgón. Men det ska nog gå bra. 
 
Tänkte dela med mig av en lista med musik som jag sätter på när livet är skit, man orkar inget, man är stressad eller spänd för något. Denna lista har hjälpt mig många gånger. Men dem flesta av er kommer inte tycka om denna lista kan jag säga redan nu. Men lyssna och njut av lugnet som kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback