Godmorgon.

Igår var de en rörig, trött, jobbig och rolig dag. Träningen igår gick inte bra. Skolan var seg men vi har börjat med dikterna nu och de är kul. Jag älskar poesi och jag älskar att skriva det även fall jag inte är bra på det. Så jag ska börja lägga upp mina dikter igen.

Dessutom träffade jag min kontakperson. Och jag trodde aldrig att vi skulle klicka så bra som vi gjorde. Vi satt och pratade i kanske en timme innan hon gick hem. De var trevligt och roligt. Jag kände mig inte ensam igår men nu börjar de komma smått.

Idag ska jag bara plugga på matte och ta de lugnt. Måste räkna klart matten innan terminen är slut. Imorgon ska jag på röntgen dessutom. Jag vill veta men samtidigt inte. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback