Helg om en timme.

Ja om en timme tar jag helg. Helgen är fullspäckad. Men ikväll blire en lugn kväll hemma i tibro igen. Imorgon blire styrelsemöte och grillning i östankyrke. Hade helst vart hemma och vilat mitt knä för jag kan inte ta lika mycket värktabletter längre eftersom jag får så ont i magen. Men jag tar min alvedon varje morgon och kväll och morfinet varje kväll. Det har funkat hittils dags. Men det ska ändå bli kul att gå på styrelsemötet. 
 
Annars just nu ska man fortsätta arbete med sin uppsats om kärnkraft. Det börjar bli väldigt bra nu. Idag blev det soligt igen och det är väl skönt för dem flesta men för mig är det varmt för man lever i mjukis. Har gjort det i två veckor nu. Men nästa vecka ska jag göra en titthålsoperation i knät. Får dem reda på vad det är och laga det. Det blir direkt efter helgen antingen måndag eller tisdag. Och jag är nervös inför det här. Det förstörde min helg lite.

Kommentarer
pappa

Det ordnar sig med knät ditt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback