If our love is tragedy, why are you my remedy?

Jag har vart borta nu i snart 2veckor. Jag tappade lusten så fort jag inte kunde röra mig så mycket. Har vart skadad nu i snart 3 veckor. Jag väntar på svar från magnetröntgen sen blir de antagligen operation ingen man ser fram emot. Jag är redan nervös även fall det inte är säkert än.
 
Under tiden jag var borta så har jag fått min praktik på skolan tills jag kan göra min praktik på cafét om mitt knä blir så bra. Jag har dessutom spenderat bort emot 50h på akuten under sammanlagt 4dagar. Det är väldigt mycket och väldigt jobbigt. Har vart på undersökningar som röntgen, ultraljud och nu magnetröntgen. Har vart snart 8 olika läkare och läkarkandidater som har undersökt, klämt och försökt böja mitt knä. Har även svarat på tusen frågor om vad det är som har hänt.
 
Sen har jag firat påsk. Eller försökt men jag har så väldigt ont så det var svårt. Men har fått morfin och väldigt starka alvedon nu. Så de hjälper lite mot smärtan. Har börjat min praktik på skolan och det är väldigt jobbigt att vara i bageriet så nu slutet av denna vecka ska jag jobba med teori har jag bestämt mig för.
 
Men det var allt. Nu lyssnar jag på musik och smsar med en bara. Här får ni en låt och lyssna på när ni läser detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback