Lord I lift you name on high.

Jag skoldagen blev kort. Skadade mitt knä. Så nu är det väldigt svullet och gör väldigt ont. Så nu får jag gå på kryckor ett tag framöver. Men fall det inte har blivit bättre om några dagar, skulle jag komma tillbaka. Så imorgon blir det ingen träning och i helgen blir det ingen heldag i össjönäs. Jag hade sett fram emot det men knät är ju prio ett just nu.
 
Väntar på att emma ska komma. Så nu lyssnar jag på lite musik och försöker ta de lugnt. Men det är svårt när de känns som det står någon och hugger med knivar på baksidan av knät. Jag måste gå imorgon vare sig mitt knä gör jävligt ont. Men jag får ju skjuts dit och hem sen. Så slipper jag gå 

Kommentarer
PAPPA

Kom igen Lena,du får komma hem till oss så ska jag pyssla om dig ska du se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback