Bakat.

Ja sedan elva imorse har jag bakat och hållt igång. De var så länge sen jag bakade. Så det var otroligt roligt att få baka igen. För nu har jag ju fått tillbaka känslan för bakningen igen. Så idag bakade jag bullar och tog ett nytt recept från min nya bakbok. Så om ni vill ha receptet på den kakan så kan ni bara slänga in en kommentar så gör jag det. Men jag ska nog dela med mig av det ändå. Ska smaka på det efter maten idag. Dem ser så goda ut. Ikväll kommer "M" en stund han ville smaka på det jag bakat. Här kommer några bilder.
 
Cookies med oreo bitar i och utanpå.
 
 

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Mums med bullar :)


Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se
pappa

Det är så gottigottgott med bullar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback