Boom clap.

Dem senaste dagarna har vart lite upp och ner. Min syster har börjat gymnasiumet så jag har hjälpt henne med lite busstider. Jag har försökt få läkarvård här i tibro men icke så nicke. Bad dem i töreboda att skicka min journal i måndags men den har inte kommit. Och sen måste jag ner till vårdcentralen här för att skriva på ett papper och bli listad. Trodde flytte var klar för en månad sen men det var den inte.
 
Nu lyssnar jag på musik. Idag eller ikväll rättare sagt ska jag laga mat till familjen och tvätta. Tvätta var behövligt kan jag säga. Så skönt att få det klart. Imorgon ska man träffa en speciel och underbar person men ska gå på bio med han på söndag, men då ska min syrra och hennes kille med också. Men nu ska jag laga mat. Så vi får höras sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback