Dåligt.

Jag vet att jag har vart sjukt dåligt på att blogga. Men det ska bli en bättring. För nu när det ser ut att jag har väldigt mycket tid i höst till de. Dem senaste dagarna har jag mått dåligt pga olika anledningar. Men dem senaste dagarna har det ju hänt underbara saker också. Men det vägde inte upp de dåliga tyvärr.
 
Så nu bestämde jag lite försent i fredags att jag skulle åka på lägret imorn med kyrkan. Men som synd var att jag kunde bara vara med till onsdag när lägret egentligen slutar på torsdag. Men jag har ytterligare ett seminarium på torsdag. De sista jag vet hittils dags iallfall.
 
Nu lyssnar jag på musik och löser lite korsord. Jag ska också packa idag men det tar väl bara 5minuter det är en natt jag ska vara borta. Men annars idag har det inte hänt mycket alls. Men ska fortsätta lösa korsord nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback