....

Vet inte hur jag ska börja.
Men även om allt har vart underbart dem senaste dagarna. Så märker jag själv att jag har gått tillbaka till mina gamla vanor. Jag känner mig inte trygg, jag försöker att vara glad och positivt. Men allt är så svårt. Jag vill bara få må bra i mitt liv. Jag är lycklig med en kille men även så mår jag dåligt. Ska träffa min gamla handläggare på måndag. Det är min näst sista gång. Sista gången ska jag ha bestämt om fall jag vill att han ska hjälpa mig få hjälp. För helt ärligt känner jag att jag behöver de.
 
Och om du läser detta(du vet vem du är då) så förlåt menade aldrig att ställa till problem för dej. Du är det bästa som hänt mig detta år. För året började skit med ett krossat hjärta och att jag mådde värre än sämst då. Året gick utför. Men när jag träffade dej trodde jag att de skulle gå upp men det fortsatte sakta neråt. 
 
Men detta inlägget fick mig att inse att jag måste ta all hjälp jag kan få. För att jag någon dag ska vara fri och leva mitt liv som jag vill och med den jag älskar. Det är allt jag vill faktiskt.
 

Kommentarer
PAPPA

Snälla Lena,du kan prata med mig om hur du mår och känner dig.KRAM .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback