Hemma igen.

Kom hem igår kväll. Var så trött att jag sov väldigt länge idag. Idag hade jag tänkt göra en hel del grejer men en del grejer kan jag inte göra längre. För kan knappt vara i huset längre. Men jobb ska jag hinna söka igen innan jag går ut. Jag behöver ett jobb för jag håller på att bli galen att vara här hemma när de är ett helvete.
 
Men på tal om något annat. Så kom vi på andra plats i våran division och de är både bra och dåligt. De bra är att vi slipper tävla en tredje gång och de dåliga är att jag ville egentligen gå upp faktiskt, Men ibland blir det inte som man vill. Denna vecka blir också väldigt lugn har ingen inplanerat alls faktiskt. De är både skönt och jobbigt. Men ska sätta på en film nu. Så vi höres senare.
 

Kommentarer
pappa

Ena stunden har vi jätteroligt,nästa stund är det ett rent helvete,håller med dig.Men var starkm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback