Jag är så lycklig.

Alltså kan man bli lyckligare än jag. För en gångs skull i mitt liv känner jag att jag har hamnat rätt i livet till en viss grad. Har träffat en helt underbar kille som jag tycker väldigt väldigt mycket om. För mig är de sinnesjukt. För första väljer någon att behandla mig bra istället för skit. Och det känns underbart. Varje minut varje sekund varje dag varje sms med han är så underbart. Han är någon som är värd att hålla fast vid. Han får mig att hålla mig fast i livet.
 
Jag vet inte hur jag kan sammanfatta detta på ett bra sätt. Man kan sammanfatta som att jag är kär. Han är inte som alla andra jag träffat. Han är bara helt underbar. Så om du läser detta så ska du vet att jag är otroligt glad att du har kommit in i mitt liv.
 
Men på tal om något annat. Så har jag några planer inför nästa år om det finns möjlighet till de. Men om de blir av skriver jag då mer om nästa år. Men jag har redan en grej på gång som ska hända innan året tar slut iallafall och det är en sak jag velat göra ett tag nu. 
Här är lite musik jag har börjat älska dem senaste dagarna så ni borde ta och lyssna på dem.

Kommentarer
pappa

Så skönt att du har träffat en kille som du trivs med.Han verkar ju bry sig om dig,och du gillar honom ju starkt.Var rädd om honom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback