Lördag.

Ja jag bloggade inte imorse för jag startade inte datorn imorse. Och runt lunch åskade det. Så ja det var lite svårt att uppdatera. Just nu kollar jag runt på youtube och bara chillar. Om någon timme ska jag träffa en och pappa ska väl antagligen snart åka till bilbingon tror jag. Så jag kommer nog vara själv hemma ikväll. Hoppas de inte åskar då igen. 
 
Imorn ska jag träna på mitt skytte och fixa lite med mitt cv och personliga brev. För ska lämna in det på måndag. För jag ska få klart allt jag har tänkt göra. För de är jobbigt att ha det hängade efter sig. Men när pappa kommer hem ikväll ska vi se på andra harry potter filmen. För har fått pappa att kolla på dem nu faktiskt. Men skriver lite senare ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback