Dagen.

Ja idag har jag inte planerat att göra så mycket. Så det blir en chill dag hemma. Jag var ju och handlade förut och jag såg hans bil och han körde. Jag kunde inte hjälpa det, men jag nästintill stannade för jag var i chock och jag stirra på han. Han stirra tillbaka. Det var väldigt konstigt att se han nu efter brevet. Där jag skrev vad jag kände och hur jag mådde lite. Men jag sprang ju inte denna gång och det var ju bra. Men de var bara konstigt att se han nu när jag äntligen börjar må bra igen.
 
Jag är extra lat idag för jag orkar inte laga mat utan jag ska hämta mat. För jag ska ju inte vara hemma så länge till faktiskt. Så jag kände inte för att handla hem mat precis utan jag köpte mest frukost varor så jag kan äta frukost. Men vad ska ni göra idag då? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback