Gomorron.

Ja just nu sitter jag i köket och lyssnar på radio. Jag har nyss ätit lite frukost, idag blev det lite gröt och clementin. Så gott älskar när vintern och hösten kommer för då kan jag äntligen äta gröt. För jag tycker inte om å göra det när det är vår och sommar. För de blir inte lika gott.
 
Vad jag ska göra idag då? Jo jag ska till ungdomsmottagningen och sen vidare mot tibro faktiskt. Vi ska antagligen åke en sväng igenom skövde först också. Sen ikväll blir det att gå till kyrkan som vanligt på kvällarna. Får se vad vi gör där ikväll. Men vad ska ni göra idag dåe ? Berätta gärna i kommentarerna.
 

Kommentarer
Din älskling

Vara hemma o vara sjuk :/ saknar dig puss // jesper♡♡

Svar: Aww krya på dej älskling. Saknar dej också puss♡♡
Lena


Blogg: http://liveforthedayy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback