I won't be waiting for nothing.

Jag har fått tillbaka lite av min energi. Jag känner det i varje cell i min kropp. Igår kunde jag skratta för första gången på länge. Och jag kan inte förklara hur skönt det var. Det var som om min sorgsna och krossade jag vägg bara brast. Jag kan ju tacka min film på pappa för det. Han gjorde så att jag kunde börja skratta. Men sen fick jag energi när jag gick till kyrkan också. Och det kommer jag få varje gång jag går till kyrkan . Så nu kan jag med gott samvete säga att jag är påväg att klättra upp igen och jag kan lämna sängen. Men jag kommer få kämpa för att må bra, sluta tänka på det gamla, släppa tankarna på våra minnen som bara sårar mig mer varje dag och det jag kommer få kämpa mest med är min sömn. Har börjat med tabletterna igen. Men ska snart sluta med igen och hoppas att jag får tillbaka min sömnrutin.
 
Given all the lies I told you,
Given all the fires I left to burn,
I guess I've learned.
Maybe we've been bruised and battered,
Maybe I forgot what mattered then,
But not again.
I might have shown
Too many faces,
Out with the old
 
Men i förgår kom jag över en låt som passade så väl in på mig. Och jag lyssnar på den på repeat hela tiden. Men texten passar ju inte riktigt. Jag vill inte laga de mellan oss jag vill bara gå vidare från det. Jag lät mig såras två gånger. Men nu kollar jag framåt och vad jag vill nå. Jag har hittat styrkan att söka ett jobb. Jag är ju fortfarande sjukskriven och skadad. Men jag bevisar att jag vill bli frisk och inte vara sjuk. Så nu hoppas jag att jag får det jobbet. Men det jobbet är inte förrän i sommar då men.
 
Men nu kan ni vänta er att jag kommer skriva mer här. För nu finns orken, nu finns styrkan och nu finns det ett skratt inom mig. Så jag hoppas ni haft en fantastisk jul. Jag fick det tillslut. Men ha en bra dag. 
 

Kommentarer
pappa

Det är ju roligt att pappa kan få dig att må bra. KRAM PÅ DIG !

Svar: Bamsekram på dej me pappi
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback