It's my birthday.

Just nu sitter jag i köket och lyssnar på musik och svarar på alla grattis hälsningar på fb. För idag är det ingen vanlig dag utan det är min födelsdag. Så ni kan väl säga grattis till mig i kommentarerna om ni vill. Idag ska jag till tibro igen och ikväll ska vi ut å äta för att fira lilla mig.
 
Idag blir jag 19 och om ett år blir jag 20 och då får jag gå på systemet. Men jag är glad att bli äldre faktiskt. Man blir bara mognare. Men nu måste jag sätta fart lite. För ska ta bussen vid elva och jag måste städa, packa och lite så innan. Hoppas ni får en lika underbar dag som jag. 

Kommentarer
syrran

Grattis agent 007 :-)

Svar: Tack syrran :)
Lena

Anonym

Grattis!

Svar: Tack
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback