Okej vi tar det från början.

Jag känner nu att jag är redo att skriva om min jobbiga situation men jag är inte beredd att prata om det än. Så jag hoppas att alla ni förstår det och respekterar det. Jag pratar med er när jag är beredd för det. Jag skriver inte ut namnet nu för jag vill inte hänga ut någon.
 
Jo det som har hänt nu. Det har faktiskt hänt en gång tidigare mer exakt för ungefär 3 veckor sen. Det är så att jag och min kille inte är tillsammans längre. Han valde att göra slut med mig på sms. Men jag har inte riktigt förstått varför han har gjort slut. Och jag kommer nog aldrig förstå det eller få reda på det.
 
Men om jag får tolka det själv så har det vart ett skådespel från hans sida. Och har var då en väldigt bra skådespelare. Och jag föll för det två gånger. Han säger att han älskar mig men han gör ändå slut. Så där har jag faktiskt två alternativ, 1. Han vet inte vad dem orden betyder eller 2. Som jag berättade innan, så ingick det i hans skådespel.
 
Så nu dem senaste dagarna har jag legat i sängen å gråtit och knappt sovit något bra alls. Jag sov fram och tillbaka. Han lyckades ju krossa mitt hjärta två gånger. Men något jag har lärt mig han kommer aldrig vinna tillbaka mig. Detta är hans förlust och jag hoppas han vet om det. Han har sårat mig för sista gången. 
 
Jag har tur som har vänner som finns där för mig nu. Ni ska veta att ni betyder allt för mig. Hade jag inte haft era stöd vet jag inte hur det hade gått. Och speciellt du som tog emot mig å gav mig en sängplats den dagen. Jag klarade inte va själv.
 
Än idag klarar jag inte va själv. Jag klarar inte sova utan att ha en lampa tänd. Släcker jag lampan känner jag mig ännu ensammare än jag är. Och jag klarar inte det. Detta har gjort att min jul i år också kommer vara förstörd. Men jag ska kämpa på och inte låta detta bli min grav. Jag ska resa mig igen. Jag har till och med gjort planer för nyår så jag klättrar sakta men säkert upp.
 
Och om just du läser detta, hoppas jag att du förstår hur mycket du har sårat mig och att du aldrig någonsin kommer få tillbaka mig. Det skeppet har seglat iväg. Det skulle gjort de första gången men jag var kär och dum och jag föll för dej och litade på dej.
 
 

Kommentarer
syrran

Kul att du har gjort upp planer för ny år. Du hittar nog din guldskatt någon gång. Du vet att du har en sängplats har så du behöver inte va ensam.

pappa

Du kommer hitta din drömprins snart. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback