Söndag.

Sitter just nu med lite tända ljus och fixar iordning bland min musik lite. För den är lite rörig har jag kommit fram till. Så nu ska jag få lite ordning på detta. Och om några timmar fyller jag år. Längtar dit. Ett år äldre, det är inte mycket men man mognar ju mer för varje år och vissa tycks inte göra det. Får se vad mina föräldrar har köpt mig i år. Det är mer presenter i år än förra året så man är lite chockad men också oerhört tacksam.
 
Dessutom bestämde vi att i år ska vi gå ut och äta på min födelsdag för att fira mig. Så det ska bli kul. Då kan jag passa på att prova mitt nya smink som jag beställde innan jul. Som jag fick i förrgår. Så det blir ju passande också.
 
Jag har inte skrivit så mycket idag för jag har inte gjort så mycket idag. Mest legat i sängen och kollat på film på tvn. Och så lär min kväll också bli. Så det blev en chill helg hemma kan man säga. Men det var skönt att få det. Hade hemlängtan när jag var hos mina föräldrar. Men jag kommer snart trivas ännu mer här. För jag ska spara pengar nu och sen köpa en ny tv och sen ett tvspel så man inte har så tråkigt hela tiden.
 

Kommentarer
pappa

Du får titta på Björn skifs ikväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback