Tråkigheter...

De har hänt lite grejer som jag inte känner att jag vill dela med mig av än. Jag är inte redo att prata om de än. Jag är fortfarande väldigt upprörd och väldigt ledsen. Jag gråter några gånger varje dag och min sömn är en enda röra. Jag sover och sover men blir aldrig utvilad.

Jag spendera varje dag i sängen under täcket. Den enda gång jag lämnar min säng är när jag behöver duscha eller springa ett ärende.

Men jag lovar att jag kommer tillbaka när jag känner att jag orkar och när har hittat balansen igen.

Kommentarer
pappa

Snälla, Lena. Du vet att du kan prata med mig om du har det lite jobbigt just nu. Du ska veta att vi är rädda om dig och vill att du ska må bra. Vi får se fram mot julafton nu till början med. KRAM PAPPA. VI ÄLSKAR DIG !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback