Underbart.

Upptäckte en sak inatt. Min lägenhet känns äntlingen som min igen. Den har inte gjort det på länge. Men nu gör det de. Men minnen sitter kvar i väggarna och väcks till liv när jag tänker på dem. Det är väl det enda negativa då. Men jag har fyllt lägenhet med en möbel som inte har några minnen alls och det är underbart faktiskt. För jag höll på att bli galen när jag inte kände någon hemkänsla faktiskt.
 
Och som ni då kanske förstår har jag åkt hem över helgen. Kände att jag behövde de och sen satte vi ihop köksmöblerna igår också. Men jag kan visa bilder på det när jag har tagit ett. Igår kom ju snön och kylan också... De är väl både bra å dåligt. Den kunde komma i onsdags men nu kanske den ligger kvar till måndag. För på måndag fyller jag år. Då ska jag få ett firande för en gångs skull på min födelsdag och inte på nyår. Får se vart vi ska äta bara.
 
Just nu sitter jag å lyssnar på musik. Har nyss ätit frukost. Jag måste ge mig iväg för att handla lite. För mitt kylskåp står och ekar tomt. Men hoppas ni får en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback