Beställt en bok.

Har faktiskt börjat älska dead by april. Dem är faktiskt riktigt bra :P Så dem borde ni faktiskt ta och lyssna på. Sitter och lyssna på dem just nu och pratar med en kompis. Idag har det vart en chill dag är fortfarande väldigt trött och jag känner fortfarande plast smaken i munnen ifrån kontrastet jag var tvungen att dricka :(
 
Idag bockade jag dessutom av ett av mina många prov. Och de provet gick väldigt bra. Jag kände de så jag kommer nog få ett bra betyg i det (Y) Men jag har också tränat idag och det gick super faktiskt :P Har precis beställt en bok också. För filmen verkar bra så jag ska se den när den kommer ut :P Boken heter iallafall på engelska "the fault in our stars" och på svenska blir det förr eller senare exploderar jag. Så jag kan skriva en kort redovisning här sen när jag har läst ut den :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback