Fredag.

Idag börjar lovet men för mig började de redan igår. För jag har inga lektioner på fredagar. Idag har jag bara storstädat och städat ur min garderob. Så nu blir nog min syster glad, för de är hon som får alla kläder:)

Känns skönt att kunna börja blogga igen. Har velat de hela veckan men jag klarade inte de. Jag kunde praktiskt taget inte klara av ljus eller kolla på tv, mobil eller datan. Så de har vart en helvetes vecka för mig. Men de börjar bli bättre, för igår klarade jag äta bra för första gången sen i söndags. Och de är ju ett jätte bra tecken.

Nu är jag påväg till tibro eftersom imorgon ska jag på bio med min syster. Vi ska se frost men vi har redan sett den på engelska. Så de e lite som att kasta bort pengarna. Men de ska bli kul ändå. För vi ska dessutom äta pizza :) Vilket väder vi har idag snöblask :( Men ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback