Skola.

Har just nu svenska och vi ska skriva en argumenterade text. Och jag har faktiskt ingen anning vad jag ska skriva om. Sen efter skolan blir det bara plugg. För jag måste börja ta tag i mina prov jag har efter mig :P Så det blev ändrade planer ikväll, skulle egentligen åka till tibro och vara med på skutt eller årsmötet rättare sagt kanske :P
 
Dagen har gått hyffsat fort. Men jag väntar fortfarande på ett sms från en. Hoppas han skriver idag. Då skulle dagen bli så mycket bättre :P Jag har inte träffat han än men det känns bra att skriva med han ändå :P Om ni förstår hur jag menar.
 
Hoppas eran dag har varit bra hittils dags. Och hoppas ni får en bra vecka :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback