Spricker av glädje.

Idag fick jag så bra nyheter. Men jag kan absolut inte säga något. För det är en hemlighet. Men den nyheten är så jäkla bra :D Sitter just nu och lyssnar på musik och pluggar på naturkunskapen. För ska förhoppningsvis göra det på fredag :P Hoppas det går bra bara, men självklart gör det de. För allt som jag läser på till ett prov fastnar det mesta av :)
 
Ni har säkert hört mig nämna denna film. Men den är så värd att se faktiskt. Det är en av mina absolut favoritfilmer. Den är på svenska. Den heter "ingen kan älska som vi". Den handlar om Annelie 17år som bor i Stockholm med sin mamma. Hennes pappa bor i Jämtland. En dag fick en hon ett brev från han som ville att hon skulle åka upp. Hon åkte upp och träffade Johny och dem inleder en romans. Det händer mer där uppe på några dar än vad det har gjort i hennes liv i Stockholm. 
 
Här kommer dessutom min favoritlåt från filmen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback