When I see your face

Träningsmatchen gick bra fick ett snitt på 130 och totalt på fyra serier fick jag 520 och det är väldigt bra :) Vi spelade dessutom oavgjort mot dem vi mötte, har för mig att det var hjo. Just nu så kollar jag på grease och tar det allmänt lugnt bara :P Hade bara hoppats på att en person hade hört av sig också :( Men aja livet går vidare faktiskt 
 
Dessutom idag fick jag ett vänligt meddelande på fb från kyrkan i Tibro. Att han ville att jag skulle sitta med i kyrkans unga styrelse i 1år. Får se hur det blir med det nu med tanke på att jag ska flytta i sommare :P Men det skulle vara kul att göra det, för jag gillar att vara med på kyrkliga grejer. Det är som mitt andra hem faktiskt :)
Dagen musiktips:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback