Hej igen.

Jag har inte skrivit på några dagar. Dels för att jag har väldigt svårt att sova med eller utan tabletterna och sen mår man inte så bra längre. Jag tror de märks. Men jag vet inte hur riktigt hur jag ska göra med min sömn eller mitt mående :(

Sitter fortfarande i skolan för jag ska ha matte om ungefär 10min och sen ska jag hem och byta om och dra på träning i tibro. Fast idag blir de en mer kul träning för de är ju månadsfinal. Och för ni som inte vet vad det är så är de att man spelar vanliga serier och den som får mest poäng efter ett visst antal serier tränar gratis nästa vecka. Antingen spelar tjejerna mot tjejorna och killarna mot killarna men om vi är få spelar vi mot alla :) Det är kul för då kan man träna samtidigt man har serier :P

Lyssnar bara på musik och kopplar av ska väl snart dra mot lektionen. Hur har eran dag varit ? Hoppas ni får en bra kväll också om ni har haft en bra dag :)


Ett litet låttips är fergie med big girls dont cry :)

Kommentarer
pappa

hej lena,du måste berätta för mig om det är något .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback