Lite sent.

Här kommer mina julklappar och födeldagspresent. Jag är sjukt tacksam för allt jag har fått. Det var verkligen sånt jag behövde blandat med sånt jag ville ha också. För jag samlar lite på vissa saker och det fick jag några saker till min vallarna samling :)
6st muggar och en köksvåg
 
En stekpanna
 
Tre spotlights till min garderob, två ljuslyktor och en timer.
 
Är närbild på mina fina lyktor.
 
3 Filmer, båda stiftelsen skivorna och en skojgrej, en skiva med dagotto som sjunger och hans autograf. Dagotto är en karäktar som förekommer på en del vallar föreställningar :)
 
I födeldagspresent fick jag en sminkkurs på la classe. Jag älskar den här presenten
 
Min lilla lila dammsugare. Och när jag säger liten så är den väldigt liten ;)
 

Kommentarer
PAPPA

Det känns skönt att du är supernöjd med dina julklappar och presenten på din 18 årsdag.Tack för att du bjöd hela familjen på bio juldagen,jäklar så bra den var.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback