Remiss.

Idag när jag kom hem så var det första jag såg var ett stort paket från sjukhuset. Det skrämde mig lite men jag lugnade mig lite när jag såg vad det innehöll. De var en röntgenremiss till datortomografi för kolla upp min buk. För jag har haft ont där nu sen i början av sommarn. Och det börjar bli jobbigt eller det är jobbigt faktiskt :P
 
Annars idag har jag typ sovit och kollat på film. Har nu äntligen sett det regnar köttbullar, och jag gillar den faktist. Jag älskar animerade filmer. Man blir bara så glad av se såna filmer. Så den kan jag starkt rekommendera till er faktiskt. Imorgon ingen skola men ska till sjukgymnasten och träna istället. Så mycket bättre än skolan faktiskt :P
Men nu ska jag säga godnatt, så sov så gott allihop :)

Kommentarer
pappa

du har julafton hela året om.eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback