Vändningar.

Ibland kan livet ta oväntade vändningar. Året började så bra så jag tänkte att året skulle fortsätta så. Men där hade jag fel väldigt fel. Egentligen ska man inte skriva ut sig så mycket på nätet. Men de är de enda sättet jag kan få ut allt jag tänker och känner.De höll i två månader men sen hände något eller så spelade han bara med mina känslor. Jag kommer aldrig få svar på vad som hände eller varför han gjorde så. Dem frågorna kommer jag bära med mig ett tag framöver.
Idag har det gått 21 dagar sen han krossade mig och mitt hjärta. För jag var så kär i han. Dem här dagarna har gått upp och ner. I början låg jag bara och grät för de gjorde så ont. Efter ett samtal med kuratorn så började jag ta in de. Hon sa att jag skulle prata med han och få förståelse och svar. Men när jag hade pratat med kuratorn och skickat ett sms till han så började jag sova dåligt. Och de gör jag än. Tabletterna hjälper inte ens mot de.
Jag var en glad person och en helt annan lena. Ni kan nog inte förstå hur de kände att vara så glad. I början skrämde de mig men sen började jag vänja mig vid detta. De här blev ett långt inlägg. Men jag behövde få ut detta lite mer. Jag håller på att komma över han de kommer ta tid jag vet men tills dess får ja fokusera på skolan,läxor och bowlingen och börja få kontroll på mina knäskador.Så förlåt för de långa inlägget. Ni behöver inte läsa allt fall ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback