Fredag.

Avnjuter denna fredagskväll med en god bok och lite härlig musik. Ska kanske träffa en ikväll. Men vi får se hur de blir. Annars dagen har vart bra. Tog disken och skrivit upp lite viktiga datum att komma ihåg. Imorn ska man ju som sagt var till tibro. Funderar på att stanna till måndag men vi får se vad jag känner för på söndag.

Vädret idag har vart både upp och ner. Började med regn sen blev de sol. Men sen drog regnet in igen men nu är de uppehåll och solen vill lysa genom molnen. Dessutom boken jag läser har jag verkligen fastnat för. Älskade filmen och älskar boken nu. Har redan läst 70sidor. Ni borde läsa the mortal instruments böckerna och se filmen, ni kommer inte ångra er kan jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback