Mordkommissionen.

Ser just nu på mordkommissionen och bara tar det lugnt. Ikväll blir det nog sjötorp med familjen och spela bilbingo. Men det är inte så säkert än. För jag vet inte fall dem har åkt ifrån jönköping än. Men annars blir de en kväll hemma med tv. För ikväll börjar ytterligare ett sommarprogram, lotta på liseberg. Men sen var det också en beck film på tv. 
 
Imorgon har jag lite ärenden att uträtta. Börja med arbetsförmedlingen och skriva in sig och sen avslutar jag alla mina ärenden med ett möte på socialen. Detta kan bli en väldigt intressant dag imorgon. Men mötet imorgon måste gå bra annars ligger jag pyrt till kan man säga. 
 

Kommentarer
Pappa

tyvärr inget sjötorp.men på onsdag åker vi till timmersdala.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback