Möten hit och möten dit.

Idag har jag vart på ett möte och en inskrivning. För idag skrev jag in mig på arbetsförmedlingen och det kändes bra även fall jag förhoppningsvis kommer studera till hösten igen. Men jag behövde skriva in mig för jag behövde ansöka om försöjningsstöd, för annars klarar jag mig inte så länge. För jag har inte så mycket kvar denna månad men jag har så jag klarar mig iallfall. Annars idag har man inte gjort så mycket annat. 
 
Min lillasyster har dessutom skadat handen på sitt sommarjobb så nu sitter familjen antagligen på akuten. Jag får veta mer ikväll hur det är med henne. Vi får hoppas att det inte är något brutet. Men annars kan hon bara söka ersättning som hon kommer antagligen få.
 
Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer. Antagligen en kväll hemma med lite film. Är faktiskt sugen på att se på min älsklingsfilm. Men vi får se längre fram vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback