So wake me up when it's all over

Sitter just nu och lyssnar på lite musik. Om ungefär en kvart kommer familjen och hämtar mig, för vi ska spela bilbingo idag. Det ska bli kul. Bestämde mig lite i sista stund att åka. Men är glad att jag gjorde det. Annars har jag bara hunnit äta och koppla av.
 
Dessutom har jag packat ner en liten del av mitt liv i en kartong nu. Det känns både jobbigt och bra. Men om bara 4 veckor ligger mitt liv ner packat i lådor och redo att flytta till nästa ställe. Mellan landingen kommer bli tuff och svår men jag får försöka ta mig igenom det. Som så många gånger förrut. 
 
Imorgon är det sjukgymnasten och sen blir det hem och packa ner ytterligare en del av mitt liv. Men jag ska också städa min lägenhet så jag kan ta bilder som jag bära med mig av mitt första hem. En plats där jag kan vara just mig.
 
Men nu ska jag typ göra mig klar och bara vänta och sitta vid datan tills dem kommer. 
En bild på mig och syrran på min student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback