Student och massa annat.

Jag försvann förra veckan som ni kanske märket. Och det beror på studentveckan. För jag tog studenten i fredags. Så det var fester och middag hela veckan. Middagen på tisdagen var underbar både god och en härlig stämmning med ett fint bildspel som avslut. Festerna har vart roliga även fall man var nykter. Den enda gången jag drack var på förfesten i fredags. För sen blev det olstorp för våran klass. Och det var en härlig kväll/natt och jag kanske träffade någon där vem vet.
 
Mina bilder från studentveckan kan jag länk här. Så gå in och skratta åt dem lite roliga kort som jag tog under slutet av veckan. Det är bara härliga minnen från den veckan. Men ska sätta på en film och bara koppla av. För jag är fortfarande sjuk men också väldigt solbränd. Var sjuk hela studentveckan så i fredags hade jag ingen röst överhuvudtaget men den är tillbaka nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback