Förr eller senare exploderar jag.

 
Jag lovade ju att jag skulle skriva lite om boken. Men jag hann inte göra det första gången jag läste ut boken. Men nu har jag läst den två gånger. Och jag tröttnar inte på den. Den är så bra. Det här är den första boken som jag har gråtit till den. Boken har så mycket känsla så mycket smärta så mycket liv. Det är som man läser en dagbok. Orden räcker inte till att beskriva den här boken. Jag rekommendera starkt att ni ska läsa boken, det finns ingen bättre bok. Jag bara längtar tills filmen, den kommer säkert ha lika mycket känsla. Men ska ju inte ha för höga förväntningar då blir man bara besviken när den inte är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback