Godmorgon.

Sitter just nu i skolan och ska ha stöd. Ska jobba vidare på min uppsats nu. För jag tänkte ha gjort den ikväll. Men ikväll ska man istället till kyrkan. Det är mycket bättre än att plugga :) Så det ska bli en rolig kväll :P Dessutom är detta en lång helg, vi har studiedag på måndag. Men jag ska upp tidigt ändå och plugga och lite annat.
 
Vad ska ni göra i helgen då? Jag ska plugga och bara ta det väldigt lugnt. Känns inte som jag har gjort det dem senaste veckorna så det ska bli skönt att få sova ut i sin egna säng :P Men nu ska jag arbeta ha en bra dag :)

Kommentarer
pappa

Kämpa på med läxorna.för du har ju en dröm att öppna eget,det kommer du göra någon gång,frågan är ju bara när,men den är nog inte så långt borta.HA det gött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback