Plugg åter mer plugg.

Ja jag har studerat hela eftermiddagen på vanligt skolarbete och på högskolepovet. Så jag tror snart att jag blandar ihop allt :P Men det ska nog gå bra. Har ett naturkunskap prov imorgon på energi och det kommer gå prima. Det har det gjort hittils så :P 
 
"Trumvirvel" idag kom min klänning :D Och allt jag kan säga är att jag älskaaaaar den. Den är så fin, så undebar, så unik och en så jäkla fin färg. Har dessutom redan provat den och det måste göra några små justeringar innan den är helt perfekt. Men den är redan perfekt i mina ögon.
 
I bageriet idag gjorde vi klart våra moussetårtor och min blev så fin. Men vi gjorde dessutom något som heter jockeymössor. Jag har aldrig hört talas om det. Men det innehöll mandelmassa, och jag och mandelmassa är ju inte precis vänner. Men jag fick blåa händer. Snyggt :P
 
Nu ska jag bara plugga vidare och äta lite nudlar. Sen vid halv åtta blir det farmen och sen ännu mer plugg :)
 

Kommentarer
pappa

Du får visa upp din fina klänning.Tårtan såg smaklig ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback