Tillbaka.

Kände att jag behövde en paus från bloggen. För jag hade så mycket att göra i skolan och det har jag än. Jag måste sätta fokus på det. För jag tar studunten till sommaren och dessutom ska jag läsa på högskolan till hösten och där är det inget lugnt tempo precis. Så de är bara att bita i det sura äpplet. Ska försöka berätta lite kort om vad jag har gjort under tiden.
 
Måndag: Tränade jag i stort sett hela dagen igen. Vi hade match på kvällen och vi vann fast jag inte var på topp. Här började tummen göra väldigt ont igen. Och det har jag haft under hela veckan och fortfarande men jag orkar inte göra något åt det faktiskt. Läkarna tar mig inte på allvar
 
Tisdag: Mötte jag min nya handläggare och vi pratade lite och sen nu ska jag få en kontaktperson fram till sommaren. Men han har sagt de jag har alltid har sagt att jag behöver gå igenom mitt förflutna med en psykolog och ta bort min skuld för det och förbättra mitt självförtroende och självkänlsa.
 
Onsdag:  Träning och det var månadsfinal och jag vann onte. Men det gjorde josse så ett grattis till henne. Sen tog jag det bara lugnt.
 
Igår var jag på tjejkväll i klassen. De var mysigt och roligt. Vi spelade och pratade en hel del. Så det blev några glas vin igår. Och de känns lite idag kan man säga. Gick var hem runt halv elva och somnade någon gång vid halv tolv. Så nu sitter jag i skolan och ska ha stöd så vi hörs senare.
 

Kommentarer
pappa

Ni verkade ha det lite småtrevligt igår


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback