Godmorgon.

 Ja idag ska jag på möte och plugga. Så det är väl bara och sätta igång då kanske. För jag blir hämtad vid tre och då ska minst två läxor va klar. Det är mitt mål. Men jag ska börja med att göra klart mitt gymnasiearbete. För det är inte så mycket kvar av de faktiskt. Så nu kör vi. Igår var en bra och jobbig dag. Jag var i skövde och köpte lite nytt. Men bilder får ni se lite senare när jag har min kamera. Men jag vet inte riktigt hur jag orkade när jag hade sovit typ 4-5h. På något sätt kunde jag inte sova.
 
Annars igår var det en chill dag för jag var otroligt trött hela dagen. I torsdag var man ute på crousingen här i tibro med pappa och resten. Men sen tog jag och pappa och tränade när vi kom hem så de blev en till runda att se på crousingen. Så det kunde inte ha blivit en bättre dag. Mitt knä blir bara bättre och bättre dessutom. Jag är så glad. Men är fortfarande lite orolig inför studentveckan. 
 
Men ni får ha en bra dag så hörs vi lite senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback