Godmorgon.

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja plocka iordningen lite inför helgen som ska spenderas i tibro. Men jag måste plugga i helgen också det vet jag. Men imorgon ska jag åka in till skövde och uträtta lite ärende jag måste göra. De är prioett imorgon och ikväll blir det cruisingen med familjen. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag eftersom min kompis inte kunde komma igår.
 
Men igår spelade jag bingo och vi vann. Jag fick 200kr av vinstpengarna. Och det kunde inte komma mer lägligt än nu alltså. Dem här ska spenderas på ett par skor till student. Så jag är jätte nöjd med. Men jag skriver mer senare ha en bra dag allihop så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback