Hallo.

Jag har inte skrivit något sen operationen. Och det beror lite på att jag hade så ont och var väldigt trött efter operationen. Sen i helgen hade vi slutspel också. Vi vann slutspelet för 4-manna lag men vi förlorade i 2-manna laget. Men jag är stolt ändå att vi lyckades vinna 4-manna lag slutspel. För jag var med under hela resan och sen bara  1 månad innan skadade jag knät. Det var samma visa som för 5år sen, och då vann vi också. Undra om jag måste vara skadad i vänstra knät varje slutspel? Men vi får se hur det går för dem i höst. För jag kommer vara med när jag kan för jag ska flytta i höst.
 
Just nu sitter jag i skolan och arbetar med lite arbete. Ska försökar bli klar med en av dem iallfall. Dessutom är det höst ute. Sommaren gick väldigt fort alltså. Men ha en bra dag så hörs vi.
 

Kommentarer
pappa

vad du ser stolt ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback