Inaktiv.

Har vart en halvjobbig helg och seg start på veckan. Men denna vecka har vi typ ett bakprov och det går över förväntan väldigt bra. Har typ gjort hälften av allt som ska vara klart på onsdag och det känns så underbart bra. För då behöver man inte stressa så mycket. För jag gjorde alla jäsdegar idag. Men kroppen gör väldigt ont efteråt kan jag säga. Någon som kan massera ? Kom hit och gör de är den snäll. Nu tar jag det lugnt med lite cam och musik.
 
Sökte dessutom ett litet jobb i helgen på skara sommarland. Jag hoppas jag får det. För jag har nu kommit till andra steget. Ska svara på ett servicetest. Så just nu väntar jag på att jag ska regristrera mitt konto och sen ska jag svara på frågorna. Men hoppas ni har haft en bra dag så kanske vi hörs senare. 
 

Kommentarer
pappa

Hoppas du får ett jobb på sommarland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback