Möte.

Ska snart åka iväg till mötet. Min skjuts hämtar mig vid tre vid församlingshemmet. Så jag ska väl börja bege mig ut dit snart. De gick inte så bra att plugga. Jag blandade ihop siffrorna lite så jag får göra om kostnadsberäkningen och sen glömde jag en kondisbit. Så just nu är mitt organiserade gymnasiearbete i fullständigt kaos. Men de får jag fixa när jag kommer hem från mötet. För det hinner jag inte fixa just nu.
 
Så nu fördriver jag tiden med lite god musik bara. Finns inte så mycket annat göra. Men kan väl börja gå i långsamt takt ut snart. För det tar knappt 5min att gå dit faktiskt.

Kommentarer
Pappa

Förlåt att jag inte orkade träna med dig idag,men nästa gång tränar vi ihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback