Sjukgymnast.

Om någon timme ska jag väl bege mig mot min sjukgymanst för att få lite övningar för knät. Hoppas han inte klagar för mycket bara. För jag tycker att jag har gjort ganska bra ifrån mig efter operationen. För just nu går jag bara med en krycka för att få lite balans. För balansen har jag inte riktigt hitta än men jag klarar att gå korta sträckor utan kryckor. Längre kan jag inte gå, men det kommer väl inom någon tid.
 
Men jag ska skriva vidare på min uppsats nu. Det börjar gå framåt. Men matte måste jag antagligen hoppa av och jag som har kämpat så för att klara det. Men vi får se vad Nisse säger måste prata med honom först om det, för jag har inte kunnat plugga matte nu under 3 veckor. 
 

Kommentarer
pappa

kämpa på


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback