Humörsvängningar.

Mitt humör pendlar upp och ner. Jag finner ingen balans längre. Nu känns det som det går ner och jag vet inte riktigt hur jag ska få det att gå upp. Så jag antar att jag får ta tag i detta och skaffa en psykolog så jag kan få prata ut om det jag har vart med om i mitt liv. I mitt snart 19åriga liv.De e inte många som har gått igenom lika mycket och går igenom lika mycket som mig.
 
Men jag har tur jag har en underbar pojkvän. Som jag känner mig otrolig trygg och älskad hos. Han får mig att må bra och le även i dem tuffaste tiderna. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar han och vad han betyder för mig. Jag vet inte om han läser detta men om han gör det. Hoppas jag han förstår hur otroligt mycket jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback