Orken borta.

Orken har vart borta från att blogga eftersom mina dagar har vart fullt upp. Jag vet inte varför jag är så trött hela tiden men jag har en aning varför. Vad har hänt sen jag skrev senast då? Jo jag går hos en jobbcoach och har blivit sjukskriven. Men annars flyter allt på. Jag har gått vidare eftersom jag och mitt ex gick skilda vägar. Men nu har man fått ett intresse för någon annan. Får se vart de leder.
 
Sen har jag blivit ung ledare, vart på nattkampen och börjar bli aktiv i kyrkan igen som jag vill. Så nu rullar livet bara på. På tisdag ska jag prata med en om ett boende, får se hur det går. Det blir längre restid men de e jag villig att offra faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback