Godmorgon.

Ja jag har ju inte satt igång datorn än så de fick bli ett sent inlägg idag. Men jag är så glad att jag har fått så många fina och underbara kommentarer. Idag ska jag träffa min älskling då. Det ska bli så mysigt, jag saknar honom verkligen. Men fram tills dess ska jag väl inte göra så mycket. Nu ska jag bara kolla min mejl och kolla runt lite på nätet.
 
Ja twyla åkte ut igår. Var ju inte precis hon som jag ville som skulle lämna programmet. Men jag har ju mina två favoriter kvar så dem hejar på fortfarande. Men nu ska jag gå och göra något vettigt. Ha en bra dag allihop.
 

Kommentarer
J E N N I F E R

fina du!

Svar: Tack
Lena


Blogg: http://nattstad.se/jenniferjansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback