Ta tag i bloggen.

Ja nu har jag inte skrivit på snart en månad och jag har velat bloggat men jag har inte orkat ta tag i de faktiskt. Men nu tänker jag ta tag i detta. Jag älskar att blogga och skriva. Så jag kan väl sammanfatta lite vad som har hänt under tiden jag har vart borta från bloggen. 
 
Jo jag har träffat en helt underbar kille som jag nu är tillsammans med faktiskt. Från att gått från mitt värsta år gick de till ett bra år. Allt tack vare att jag orkade med min student och att jag har träffat han. Så jag är ganska nöjd över hur min sommar har vart. 
 
Jag har också råkat ut för karpeltunnel syndrom. Så nu har jag smärta varje dag och ett handledsskydd. Så jag vet inte hur det blir med det. Ska till en arbetsterapeut nästa torsdag och kolla om de har blivit bättre eller inte.
 
Jag har också gått med i jobbgaranti för unga nu. Ska försöka få en jobbcoach men det ska jag ringa om på måndag. För dem två senaste dagarna har vart lite stressande.
 
Jag har också gjort en utredning om mitt mående på vuxenpsykratrin i skövde. Nu väntar jag bara på beslutet om vilken vård jag ska få.
 
Men detta är väl alla stora händelser som har hänt den senaste månaden. Idag ska jag göra en grej och sen ikväll ska jag träffa "M" och vi ska gå på bio och se lucy vi kanke också ska äta en bit men vi får se vad vi gör. Men nu ska jag kolla på rederiet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback