Tisdag.

Ja idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har bara hållt mig inne och de var väl inte så bra. Men jag har inte haft någon lust att lämna min säng idag det kändes meningslöst rent ut sagt. Så jag har bara legat i sängen idag och kollat på rederiet och lyssnat på musik.
 
Just nu har jag tänt lite ljus och lyssnar på musik. Så detta blev en chill dag faktiskt. Jag försöker fördriva tiden så gott som det går, men det är inte lätt. De var skönt i början att stressa av men nu stressar jag bara upp mig ännu mer. Så det blev inget bra. Men nu ska jag gå och göra något.
Jag saknar min lägenhet. Jag ångrar så mycket att jag sa upp den faktiskt. 

Kommentarer
Susanna Maria J

Skönt med en chill dag. försök bara njuta av det! Kram på dig!


Blogg: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback